تقدیر از خیر مدرسه ساز مهندس یعقوبی

نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش ،رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، رئیس سازمان نوسازی مدارس و جمعی از خیرین مدرسه ساز داخل و خارج از کشور در مهرماه سال ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین خارج از کشور عصر امروز ۱۷ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضورجمعی از خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج از کشور، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور،اعضای هیات مدیره(حاج اقا شاه حسینی،مهندس قلم چی،دکتر اسپرورین)،شورای بانوان خیرین مدرسه ساز و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در آغاز این جلسه کلیپی از مرحوم حافظی رئیس اسبق جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و صحبت های ارزشمند ایشان در خصوص امر مقدس مدرسه سازی پخش شد.

در این همایش که برای اولین بار و با هدف تجلیل از زحمات و خدمات خیّرین نیک اندیش مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور برگزار شد، تعدادی از این خیرین از جمله ، مرضیه سراج ، امین الرعیا ، حاج محمد احتیاطی ، فرج اله یعقوبی ، فاتح صالح زهی ، امیر مهدی میر ناطقی ، امامی ، شریف بازرگان و مهران مانوسی مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند و از سردیس خیر نیکوکار «جواد موفقیان» و زنده‌یاد «حسن علی علی‌پور» و «کریم مردانی آذری» رونمایی شد.

همچنین چند نفر از خیّرین مدرسه‌ساز مقیم کشورهای دیگر از جمله پروفسور رونقی از آمریکا،مهندس باباخانی از آلمان ،دکتر سعیدی از آمریکا ، فقیهی از امارات ،عبدالجلیل قاسمی از امارات ، سید رضا حسینی از ترکیه و دکتر مصلی نژاد در ارتباط تصویری با محل همایش به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اهمیت مدرسه‌سازی و لزوم ترغیب افراد به مشارکت در این امر مهم پرداختند.

در حاشیه این مراسم تفاهم‌نامه تشکیل و فعالیت «کمیسیون مدرسه‌یاری» با هدف مشارکت خیرین در مدیریت مدرسه و پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی به امضای علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز رسید.

گفتنی است: این مراسم به طور زنده از صفحه «مهر مدرسه» در شبکه‌های اجتماعی نیز پخش شد.

به بالای صفحه بردن