خرید آپارتمان در سرخرود

سرخرود کجاست ؟

شهر ساحلی سرخرود در استان مازندران بین شهر های فریدون کنار و محمود آباد واقع شده است . این شهر از توابع شهرستان محمود آباد محسوب میشود . موقعیت جغرافیایی ، آب و هوای مناسب ، طبیعت بکر و مناظر دیدنی زیبا شهر سرخرود را به یکی از محبوب ترین مقاصد سرمایه گذاری در شمال است . اگر قصد خرید آپارتمان در سرخرود را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه شوید تا آگاهانه بتوانید تصمیم گیری کنید

خرید آپارتمان در سرخرود

خرید آپارتمان در سرخرود از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در شمال کشور است . این گزینه به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب ، نزدیکی به ساحل ، و امکانات شهری _ رفاهی مناسب از محبوبیت زیادی برخوردار است . اگر میخواهید صبح ها صدای مرغان دریایی و موج دریا گوش های شمارا نوازش کند خرید آپارتمان در سرخرود را به شما پیشنهاد میکنیم .

دلایل مناسب بودن خرید آپارتمان در شهر سرخرود

  • موقعیت مکانی مناسب : با نزدیک بودن شهر سرخرود به شهر های مهم مثل محمودآباد ، فریدونکنار و بابلسر امکانات شهری _ رفاهی مناسبی در اختیار دارد .همچنین شهر سرخرود در استان مازندران جزو شهر هایی است که جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی طبیعی بسیاری دارد .
  • رشد سریع و پتانسیل سرمایه گذاری بالا : در چند سال اخیر شهر سرخرود مانند اکثر مناطق کشور عزیزمان ایران رشد و توسعه یافتگی چشم گیری داشته است . افزایش سرمایه گذاری در شمال کشور باعث شد تا آپارتمان های جدید و مدرنی ساخته شود تا این شهر به یکی از مناطق جذاب برای خرید آپارتمان در شمال کشور تبدیل شود . حال با رونق گرفتن خرید آپارتمان در سرخرود فرصتی برای سرمایه گذاری بلند مدت به وجود آمده است . سرمایه گذاری این منطقه احتمالا در چند سال آینده بسیار سود آور خواهد بود .
  • قیمت مناسب تر نسبت به شهر های دیگر : خرید آپارتمان در سرخرود نسبت به شهر های اطراف مانند متل قو یا رامسر ، به صرفه تر است . همین موضوع باعث شده تا افرادی که بودجه محدودی را در اختیار دارند هم بتوانند سرمایه گذاری در شمال کشور را انجام دهند .
  • تنوع در املاک : به دلیل رونق گرفتن خرید آپارتمان و املاک در سرخرود ساخت و ساز افزایش یافت . با توجه به این شرایط وتنوع بسیار شما میتوانید با هر سلیقه ای از آپارتمان ها در خط ساحلی و مرکز شهر یا حتی واحد های مسکونی شهرک های نوساز بهره مند شوید .
  • آب و هوای مطبوعو طبیعت زیبا : اگر به دنبال دوری از شلوغی شهر ها و افکار منفی زندگی هستید سرخرود برای شما منطقه ای مناسب است تا در آن به خواسته های خود برسید . آب و هوای معدل و مطلوب سرخرود میتواند روحیه انسان ها را شاداب کند . همچنین شما به آسانی میتوانید به دریا و رود خانه هراز یا حتی به مناطق سر سبز و جنگل ها دسترسی پیدا کنید و از زندگی در آنجا لذت ببرید .
  • امکانات رفاهی و شهری مناسب : با پیشرفت و توسعه شهر سرخرود مراکز درمانی، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای ، رستوران ها و سایر امکانات رفاهی در شهر باعث میشود زندگی راحت و بی دغدغه ای را داشته باشید .

شرایط و نکات خرید آپارتمان در سرخرود

اگر قصد خرید آگارتمان در سرخرود را دارید حتما به نکات زیر توجه کنید :

  • حتما موقعیت مکانی ملک را بررسی کنید . هرچه ملک به مراکز تفریحی و رفاهی _ شهری نزدیک تر باشد قیمت آن افزایش میابد . همچنین به آینده ی منطقه ای ک در آن دارید خرید میکنید نیز توجه داشته باشید
  • در گام بعدی شما باید سند مالکیت و مسائل حقوقی ملک را حتما بررسی کنید . سند ملک باید یک برگ و معتبر باشد . همچنین از نداشتن بدهی های مالیاتی ، وام یا مشکلات قانونی را بررسی کنید . برای اطمینان وضعیت سند را از اسداره ثبت اسناد استعلام بگیرید .
  • کیفیت ساخت و مصالح ساختمانی به کار رفته برای خرید آپارتمان در سرخرود به دلیل رطوبت هوا از اهمیت بالای برخوردار است .
  • از امکانات مشاعات ساختمان با خبر شوید . حق استفاده از امکاناتی مثل راهرو ها ، لابی ، حیاط و پشت بام باید به درستی مدیریت شود . همچنین وضعیت همسایگان و فضای اجتماعی را بررسی کنید تا به اطمینان برای آرامش داشتن در آن محیط برسید .
  • قبل از خرید قیمت و شرایط پرداخت را با توجه به قیمت های منطقه بررسی کنید تا مطمئن شوید قیمت پیشنهادی مناسب است . همچنین به توافق شیوه پرداخت (نقد و اقساط ) برسید .
  • از عمر ساختمان و سازنده آن مطلع شوید . این نیز مطلب مهمی برای خرید آپارتمان در سرخرود است ، چرا که ساختمان های نوساز یا ساخته شده اما با طول عمر پایین از امکانات و تکنولوژی های بیشتری بهره مند هستند .
  • حتما در تمام مراحل خرید با یک کارشناس مشورت کرده و با خود همراه داشته باشید تا مطمئن شوید تمامی مراحل به صورت قانونی طی شده است و هیچ مشکلی به وجود نمی اید .

اما با تمام موارد گفته شده بسیار نکات ریز وجود دارد مانند نورگیری فضا و … که ما به آنها به دلیل سلیقه متفاوت افراد نپرداختیم . حال اگر میخواهید مجموعه ای کامل از نکات گفته شده را در اختیار داشته باشید میتوانید از صفحه پروژه بزرگ Four seasons beach tower بازدید فرمایید .

سخن آخر

خرید آپارتمان در سرخرود از فرصت های بزرگ سرمایه گزاری در شمال کشور به شمار میرود . با پیشرفت سریع  و پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری ، در طلانی مدت سود دهی مطلوبی در انتظار شما است . همچنین علاوه بر سرمایه گذاری میتوانید از زندگی در طبیعت بکر این شهر توریستی نیز لذت ببرید و آرامش را تجربه کنید در این مقاله سعی داشتیم با مطالبی که ذکر شد به شما برای تصمیم گیری آگاهانه برای خرید آپارتمان در سرخرود کمک کرده و مفید واقع بشویم  .

شرکت مهندسی نقشه پردازان آسیا با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه ابنیه و تعهد کاری بالا در تحویل به موقع واحد های در دست ساخت، آرامش خاطر شما عزیزان را در شهر زیبای سرخرود به ارمغان می آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه

پروژه بزرگ (Four seasons beach tower) دیدن نمایید یا با شماره ۷۹۲۹۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.