خرید زمین در سرخرود  

سرخرود کجاست ؟

سرخرود جزء یکی از شهرهای زیبای نوار ساحلی استان مازندران محسوب می شود. شهر زیبای سرخرود از لحاظ موقعیت مکانی بین دو شهر فریدون کنار و محمودآباد است ، این دوشهر به ترتیب در شرق و غرب سرخرود قرار دارند . همچنین از سمت جنوب به ۲ تپه سرسبز باستانی با نام‌ تپه‌های قلاکتی خواهید رسید. شهر زیبای سرخرود به دلیل پیشرفت های بسیاری که در حال انجام است  به یک منطقه محبوب گردشگری تبدیل شده است یک منطقه مناسب برای سرمایه گزاری امن برای مالکان است . در این مقاله مناطق مناسب برای خرید زمین در سرخرود را برای شما شرح میدهیم .

آشنایی با فرهنگ مردم سرخرود

استان مازندران از فرهنگ غنی و پرباری برخوردار است و شهر سرخرود مازندران نیز از آن بهره برده و تاثیر گرفته است . میتوان دریای خزر را عامل تایخچه طولانی و غنی مازندران بدانیم در نتیجه مردمان استان مازندران و شهر سرخرود از فرهنگ خاصی برخوردارند .

  • مردم سرخرود مثل همه ی مردم ایران افرادی مهمان نواز هستند . این ویژگی را میتوان در برخورد آنها با گردشگران نیز مشاهده کرد .
  • آداب و رسومات محلی مردم سرخرود برایشان قابل احترام و مورد اهمیت قرار دارد . این ویژگی را میتوان در برگزاری جشن های سنتی و باستانی ، مراسم مذهبی و فستیوال های بومی آنها مشاهده کرد .
  • پوشش و گویش مردم سرخرود مانند بقیه نقاط مازندران به زبان مازندرانی و لباس محلی مازندرانی با رنگ ها و طرح های خاص خودشان است .
  • موسیقی محلی مازندرانی نیز در شهرسرخرود بین مردمان آنجا رواج دارد و همچنان در جشن ها از دوتار و تنبک استفاده میشود .
  • مرغ ترش و اکبر جوجه غذای محلی مازندران که در سراسر ایران معروف است نیز در شهر سرخرود طرفداران بسیاری دارد .

خرید زمین در سرخرود و معرفی محله های سرخرود

با توجه به نوسانات اقتصادی و قیمتی کشور، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ممکن است کم خطرترین نوع سرمایه گذاری برای باشد. درواقع هدف از خرید ملک در سرخرود، کسب سود در کنار مالکیت ملک است.  اگر خرید زمین در سرخرود را به دو دسته تقسیم کنیم زمین های ساحلی و زمین های روستایی آنرا تشکیل میدهند . هر کدام از این دو دسته مزیت هایی را دارند برای مثال زمین های روستایی از طبیعت بکر و آب و هوای بسیار مطبوع برخوردارند، و زمین های ساحلی با اینکه دارای آب و هوای شرجی است اما میتوان به دسترسی آسان آنها به شهر و مناطق توریستی سرخرود نیز اشاره کرد . در نتیجه هرکدام از این دسته ها متعلق به بخش های روستایی و شهری هستند .

از محله های بخش شهری میتوان به وزرا محله ، شهرک بهار ، درویش آباد ، خانه دریا ،خط دریا و بلوار دریا و… اشاره کرد .

از ۴۲ روستا که در بخش روستایی قرار میگیرند روستای چاکسر ، حاجی کلا، ملاکلا ، بیشه کلا ، علی آباد سیاهکلا و… نام برد .

مزیت های خرید زمین در سرخرود

میتوان از جمله دلایل و مزیت های خرید زمین در سرخرود به موارد زیر اشاره کرد :

  • آب و هوای مطبوع
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • وجود جنگل، دریا و مناظر زیبا و جاذبه های گردشگری
  • نزدیکی شهر سرخرود به پایتخت کشورو دسترسی آسان

قیمت زمین در سرخرود

جذابیت شهر سرخرود مازندران باعث افزایش قیمت زمین در سرخرود شده است . در سال گذشته شهر سرخرود در لیست شهر هایی بوده است که قیمت زمین در آن به ازای هر یک متر مربع به شدت متغییر بوده . علت این تغییرات رو میتوان تحت تاثیر قرار گرفتن عواملی مثل کاربری زمین (مسکونی، تجاری و …) ، موقعیت مکانی در شهر (نزدیکی به ساحل و دریا ، نزدیکی به جنگل و …) دانست .

اگر قصد خرید زمین در سرخرود را داری باید بدانید موقعیت زمین نزدیک به ساحل یا مناطق توریستی شهر معمولا قیمت بالا تری نسبت به نقاط مختلف دیگر دارند . گاهی این اختلاف به چند میلیون تومان به ازای هر متر مربع میرسد .

نکات مهم در هنگام خرید زمین در سرخرود

  1. حتما در نظر داشته باشید برای چه هدفی زمین را خریداری میکنید (آیا به دنبال زمین مسکونی هستید یا تجاری )
  2. از صحت مدارک مطمئن شوید و حتما قبل از خرید مدارک زمین را بررسی کنید ( شامل سند زمین ، متراژ و وضعیت حقوقی ملک )
  3. اکثر افراد غیر بومی که در شهر سرخرود سرمایه گذاری میکنند به دلیل موقعیت مکانی خوب زمین های آن است (موقعیت زمین نسبت به دریا و امکانات و خدمات محلی را بررسی کنید )
  4. شما برای خرید هر ملک و زمین جدید نیاز به مشاوره های کارشناسان معتبر و متخصص نیاز دارید تا به تصمیم خود اطمینان پیدا کنید .

اگر قصد خرید ملکی را دارید که بتوانید همه موارد گفته شده را به صورت یکجا داشته باشد میتوانید از پروژه بزرگ (Four seasons beach tower) دیدن نمایید یا با شماره ۷۹۲۹۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید

شرکت مهندسی نقشه پردازان آسیا با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه ابنیه و تعهد کاری بالا در تحویل به موقع واحد های در دست ساخت، آرامش خاطر شما عزیزان را در شهر زیبای سرخرود به ارمغان می آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه پروژه بزرگ (Four seasons beach tower) دیدن نمایید یا با شماره ۷۹۲۹۸۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.