پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی

    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید

    توضیحات پروژه

    پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی
    طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی به همراه حیاط سازی

    موقعیت
    پروژه واقع در دامنه های شمالی شهر ایوانکی و در موقعیت کیلومتر ۶۵ جاده کمربندی تهران – گرمسار ، شهر جدید ایوانکی ، بلوار امام رضا ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از مسجد امام محمد باقر ، زون های ۲۵ ، ۳۴ ، ۶ و ۲۶ می باشد .
    شهر ایوانکی یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران ( دارای اسامی ایوان کیف و ایوان کی ) ، غربی ترین شهر استان سمنان و مجاور استان تهران بوده که از نظر مسافت از شمال به شهر دماوند ، غرب به شهر پاکدشت ، شرق به شهر گرمسار و جنوب غربی به ورامین با بعد مسافت کم و در حدود ۵۰ کیلومتر و دسترسی به شهرک های صنعتی زیادی می باشد .

    مشخصات پروژه
    این پروژه مشتمل بر ۲۵۰ قطعه و به صورت شمال-جنوبی بوده و ورودی از داخل حیاط به ساختمان می باشد که هر قطعه دارای دو واحد مسکونی دوخوابه با راه پله مشترک و حدود ۱۰۰ متر مربع حیاط می باشد که از نظر شهرسازی دارای دسترسی های مناسب و منطبق بر آخرین استاندارد می باشد .
    زیربنای کل قطعات با مشاعات حدود ۶۰.۰۰۰ متر مربع و کل مساحت حیاط سازی و فضای سبز نیز طبق برآورد اولیه قرارداد ۱۶ هکتار می باشد که دارای ۲۰ متر مربع حیاط خلوت و حدود ۸۰ متر مربع حیاط ورودی و پارکینگ غیر مسقف می باشد .
    سازه پروژه از نوع قاب خمشی بتنی ، سقف تیرچه و فوم و فونداسیون نواری می باشد که توسط طراحان این شرکت طراحی و به تایید شرکت عمران ایوانکی و نیز سازمان نظام مهندسی استان سمنان رسیده و در حال اجراء است .
    دیوارهای محیطی و جداکننده به ضخامت ۲۰ سانتیمتر و دارای پنجره های UPVC با شیشه دو جداره و درب ضد سرقت ورودی بوده و سیستم سرمایش کولر آبی و گرمایش پکیج و رادیاتور می باشد .

    مشخصات قرارداد
    قرارداد این پروژه بصورت طرح و اجراء ( EPC ) و سه جانبه بین سازنده ، کارفرما و بانک منعقد گردیده و هزینه های انجام شده با آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی پرداخت می گردد .
    معاونت فنی و اجرایی شرکت عمران ایوانکی به عنوان کارفرما ، مهندسان مشاور فرایند معماری به عنوان نظارت عالیه ، مهندسین مشاور بنا برج به عنوان دستگاه نظارت ( ناظر حقوقی و پروانه ای ) و تیم سرپرستی ، نظارت کارگاهی و واحد کنترل کیفیت ( QC ) این شرکت به روند عملیات اجرایی نظارت مستمر دارند .

    تصاویر پروژه

    ویدئو های پروژه

    فروش

    در صورت تمایل برای اطلاع از شرایط خرید واحدها می توانید اطلاعات خود را از طریق فرم زیر ثبت نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

    فرم بخش فروش پروژه ها

    "*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

    این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

    پلان / تیپ

    آدرس و لوکیشن پروژه

    فناوری ها / امکانات