پروژه لوکس برج مسکونی نارنج ۸

    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید

    توضیحات پروژه

    برج مسکونی نارنج ۸
    پروژه لوکس برج مسکونی نارنج ۸ در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است . این برج با ارتفاع حدودی ۱۳۷ متر از روی سطح زمین و دارای ۱۲۰۰۰۰مترمربع زیربنا مشتمل بر ۴ طبقه پارکینگ، ۳۴ طبقه مسکونی و ۱ طبقه لابی و همکف می باشد که ۴۰۷ واحد مسکونی را در خود جای داده است.
    این برج از لحاظ موقعیت مکانی در مجاورت باغ گیاهشناسی ملی ایران و در پهنه C منطقه چیتگر قرار گرفته و موقعیت قرارگیری آن به صورتی است که دسترسی آسان به شریان های اصلی غرب تهران یعنی از ضلع جنوب پروژه بزرگراه شهید همدانی و در ضلع شمالی پروژه به بزرگراه شهید خرازی برای ساکنین این برج وجود دارد.
    موقعیت
    دروازه جدید تهران نامیست که بر منطقه ۲۲ گذاشته شده این نام برآمده از پروژه های عظیم مسکونی، تجاری، درمانی و … است که روند ساخت آنها در سال های اخیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد این موضوع باعث شده این منطقه با دارا بودن ساختمان هایی سر به فلک کشیده و مراکز تجاری و تفریحی مدرن و منحصر به فرد سر و شکلی متفاوتی با دیگر مناطق تهران به خود گرفته است. اهمیت دسترسی به بزرگراه های اصلی شهر تهران و راه های خروجی از شهر دغدغه ای مهم برای ساکنین این منطقه در آینده ای نه چندان دور می باشد که پروژه نارنج۸ به واسطه موقعیت مکانی خود این نگرانی را به صورت کامل مرتفع نموده است .
    مشخصات سازه
    این برج دارای سازه ای ترکیبی فلزی و بتنی میباشد ضلع غربی قسمت پارکینگ که شامل رمپ های ماشین رو میباشد با سازه بتنی و اسکلت اصلی برج و قسمت شمالی، جنوبی و شرقی پارکینگ و قسمت اصلی برج با اسکلت فلزی طراحی شده است . وزن تقریبی اسکلت فلزی این برج حدودا ۱۱۰۰۰ تن بوده که در ۱۰ پارت چهار طبقه ای ساخته شده و با اتصال پیچ و مهره ای و با نوع صورت اسپلایسی نصب شده است . طراحی سازه این برج به صورت سیستم مهاربندی بوده که مقاومت این سازه را در برابر زلزله های شدید تضمین میکند. سازه این برج به عنوان سازه برتر کشور در سال ۱۴۰۱ در کنفرانس بین المللی سازه و فولاد در حوزه ساختمان های مسکونی برگزیده شد.

    تصاویر پروژه

    ویدئو های پروژه

    فروش

    در صورت تمایل برای اطلاع از شرایط خرید واحدها می توانید اطلاعات خود را از طریق فرم زیر ثبت نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

    فرم بخش فروش پروژه ها

    "*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    پلان / تیپ

    آدرس و لوکیشن پروژه

    فناوری ها / امکانات

    پروژه ی لوکس نارنج 8 با برخورداری از به روز ترین سیستم های ساخت مانند سیستم اعلان و اطفاء حریق برای تمامی فضا های واحد ها و فضا های عمومی، سیستم هوشمند مدیریت ساختمان با استفاده از مدل سه بعدی ساختمان،موتورخانه مرکزی،باند فرود هلیکوپترسیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی، دوربین های مداربسته ، سیستم ارتباطات داخلی واحد ها ، آنتن ماهواره ای مرکزی را داراست و امکانات رفاهی کامل و منحصر به فرد برای ساکنین خود شامل استخر مجزا بانوان و آقایان، هایپر مارکت، کافی شاپ، سالن اجتماعات، سالن های چند منظوره، چایخانه، باشگاه بدنسازی مجزا آقایان و بانوان، فضای سبز اطراف برج، شوتینگ زباله، 6 لاین آسانسور، کارواش و … وجه تمایز خود با دیگر پروژه های منطقه را رقم زده است .

    فناوری BIM (Building Information Modeling) به صورت مخفف BIM فناوری است که به مهندسان و متخصصان ساخت و ساز اجازه می دهد تا فرآیند های طراحی، ساخت و بهره برداری را ایجاد، شبیه سازی و مدیریت مشترک کنند.

    بهره گیری از فناوری BIM در مراحل ساخت با ایجاد مدل دیجیتال ساختمان در تمامی دیسیپلین های موجود به صورت برخط با بهره گیری نیروی مقیم در کارگاه ساخت کمک شایانی در پیش بینی و رفع تداخلات موجود، کشف و مرتفع کردن ایرادات نقشه های مشاور ، تولید نقشه های شاپ در رشته های سازه ای، تاسیسات مکانیکی و برقی و برطرف کردن موارد بسیاری که نیاز آن به فراخور عملیات در حال اجرا در مراحل مختلف ایجاد می شود داشته است. کارکرد دیگر این فناوری در سفارش گذاری دقیق تمامی متریال مورد استفاده در ساخت بوده که بروز اشتباه در سفارش گذاری را به حداقل میرساند.علاوه بر مرحله ساخت، بعد دیگر کارکرد این فناوری جایی رخنمود میکند که امکان ایجاد تغییرات در چیدمان فرنیش در واحد ها به صورت جداگانه و انحصاری برای خریداران با توجه به در دسترس بودن مدل سه بعدی کامل موجود فراهم میشود و موردی که باعث ایجاد ارزش افزوده این اقدام میشود بهره گیری از ماکت سه بعدی در مرحله بهره برداری از برج نارنج8 است که کمک شایانی به عوامل مدیریتی در زمان ایجاد مشکل یا حادثه و حتی در صورت ایجاد تغییرات در قسمت های مختلف برج میکند که یافتن جایگزین برای آن امکان پذیر نیست.

    به بالای صفحه بردن